Végy egy jó címkét, avagy jó borhoz jó címke jár?
Napjainkban egy bortermelőnek már nem csak a borával kell foglalkoznia ha sikeres akar lenni. Bár az a régi mondás, miszerint "jó bornak nem kell cégér" már régen sem volt igaz, manapság még inkább oda kell figyelni a marketingre. Ennek legkézenfekvőbb, és kikerülhetetlen eleme a borcímke. Összeszedtem pár érdekes, szépséges, vagy épp meghökkentő címkét, de nem merném lefogadni, hogy a legszebb palack rejti a legjobb bort. Mindenesetre egy szép palack, ötletes címke vásárlásra ösztönöz, az árat pedig megdobhatja. Főleg, ha aranyozott. :-)
De vannak ám vicces, ötletes, és művészi palackok is:
Aztán van aki nem csak a címkét, hanem a palackot is teljesen "átdizájnolja", ez az alumínium palack például erősen lehűthető. Jól néz ki, de a bor az alumíniummal nem tudom, nem lép-e valamiféle reakcióba...
Ez az egyik kedvencem, a Mini Garage Winery "palackjai".
És akkor egy vicces magyar:
És a végére hagytam a két rózsaszínt, az első a Bitch:
A másik pedig a hazai Gróf Buttler borászat G. (G-pont) nevű késői szüretelésű kadarkája. Ez a két címke némi rokonságot mutat, talán nem véletlenül.
A G-pont igencsak megosztja a hazai borivó-társadalmat, parázs viták folynak különféle blogokon, mégis inkább azok vannak többségben, akiknek nem szimpatikus ez az elnevezés, ez a címke. Bár lehet, hogy csak új még, szoknunk kell...